Paulo Coelho / Casus



Paulo Coelho'nun yazım tarzını her zaman sevmişimdir. Ben olay örgüsüne çok takılan, olayların hızlı gelişmesini bekleyen bir okur değilim. Yazım dili, insan ve olay tasvirlerinin ilginç olması da beni çok mutlu eder. Bu nedenle bu kitabı alırken klasik bir Coelho yazım tarzıyla karşılaşacağımı düşünerek, hayal kırıklığına uğrama ihtimalimin düşük olduğunu düşünerek aldım. Önceden belirtmeliyim ki fazla bir hayal kırıklığına da uğramadım ancak, yazım şekli beni pek mutlu etmedi açıkçası. Daha çok olay örgüsüne dayanan bir roman yazmış yazar ama olayların akış sırası ve parçalanmış anlatım biçimiyle biraz tekliyerek ilerleyen bir akış olmuş. Kısacası bildiğimiz Coelho tarzında değil de popüler kitaplar tarzında yazılmış. Konusunun ilginçliği nedeniyle okunabilir, ancak satın almak için başka tercihleriniz olabilir.

Yorumlar